Sunday, July 20, 2008

Terima Kasih Mak..!

Hari nie bungkusan berisi baju dan novel2 saya akhirnya sampai juga ke London. Ya..alang dan nuha bersama rombongannya dah sampai…he..he…ramai yg bertanya di ym…sapa alang dan nuha tue..?

Inilah dia..alang dan nuha…watak dalam novel Surat Ungu Untuk Nuha..novel terbaru yang saya beli…



ada 5 lagi novel yang mengiringi alang dan nuha




Selain tue ada 2 pasang jubah seluar dan sepasang kurung biru serta 2 helai seluar panjang.. Kononnya kurung biru nak buat baju raya..he..he..ada cerita pasal kurung biru tue..malam rabu waktu malaysia saya call mak..tanya camana barang..mak kata dah hantar..tapi baju kurung mak tak sedar..tertinggal kat rumah.. masa tue takde letrik..so tak perasan..balik dari rumah Dr zainab baru ada letrik dan mak sedar baju tue tertinggal..saya pun apa lagi dengan mengada2nya buat suara sedih…suruh mak hantar..mak kata tengok la dulu..amin tak sihat..saya pujuk mak.. alasan lepas nie takde sapa nak datang dah..mak pun kata ok..nanti mak tanya amin…he..he.. alhamdulillah,amin nak hantar…thanks Amin.. ko la drebar mak yg paling bagus..he…he…

Tadi..lepas syakirah dan fatimah balik dari birthday party isabelle kitorang pun pergi rumah Dr zainab..nak amik barang..he..he..apalagi seronok la..tak sabar rasanya nak tengok barang..Dr zainab siap kata…kenapa sikit sangat barang…Dr Borhan tak bawak apa2 pun…adoi..kalau tahu macam nie akan ku angkut lagi 10 novel…he..he..

Tapi takpe..Dr zainab kata dia dengan Dr Borhan akan ke Berlin lepas raya nanti..nak bentangkan kertas kerja katanya..kak ct plak kata singgah la London…so,ada peluang la nak beli novel lagi..he..he…then,sy pun kirim barang abang dengan wawa jhah..moga2 Allah permudahkan barang tue sampai..takut jugak kalau helmet kena tahan…nauzubillah…

Itulah cerita hari nie..so,saya nak start baca novel..tak tau la pukul berapa nak tido..
Sekarang pun dah pkul 12.21 tgahmalam..he..he..

Jumpa lagi…wassalam…

No comments: