Thursday, January 1, 2009

Selamat Tinggal 2008 dan Selamat datang 2009


Assalamualaikum...
Alhamdulillah berakhir sudah perjalanan saya mengembara di bumi permaisuri ini untuk tahun 2008. 2009 menanti dengan destinasi yang tak kurang hebat juga. Yang pasti perjalanan ini memberi banyak pengalaman untuk diguna pakai di masa hadapan insyaallah.
2008 bakal melabuhkan tirai dalam masa beberapa jam lagi. Manakala 2009 sabar menanti untuk menjelmakan diri. Apa yang terjadi di 2008 akan dikenang selalu. Mana yang tidak terlaksana akan cuba direalisasikan di tahun 2009. Apa yang berlaku semuanya adalah tajribah untuk kita menguatkan diri di hari-hari yang mendatang.
APA AZAM SAYA..? ehm..apa yang saya nak capai 2009 nanti ye. Nak rajin bersenam kot..hahaaa..
Ok la, insyaallah saya akan upload gambar sepanjang percutian saya di London-Manchester dan Nottingham. Saya ada 1610 keping gambar. Laptop saya dah tak boleh nak tampung gambar-gambar saya. Nampak gayanya saya kena upgrade laptop ataupun maybe beli yang baru.
Ok..jumpa lagi..SAYA SAYANG KAMU..!

No comments: