Monday, February 13, 2012

Pavlova terakhir sebelum bercuti.

Assalamualaikum wbt.

Ini memang betul-betul tempahan terakhir. Semalam sebelah pagi. Petang ada satu lagi. Pavlova juga.

Ikutkan hati saya nak cuti awal. Kata mak, 'ambik je lah order. duduk saja pun bukan awak buat apa.'

Makanya dengan itu saya pun pulun la ambik order sampailah yang terakhir semalam.

Petang semalam lepas selesai hantar order pavlova, masuk satu panggilan telefon nak order kek. Saya kuatkan hati tolak tempahan baru. Kalau terima, sekarang ni nampak gaya saya masih di dapur pegang tepung dan gula menyukat bahan.

Tempahan dari Yazrin. Pavlova yang dipenuhi dengan berries dan markisa. Meriah sungguh dengan warna merah dan hitam.Mengancam kan!










Pavlova Berries.

Harga RM 75 untuk 1 kg.

Untuk tempahan boleh hubungi saya di talian 013 258 8230. Irma.

Terima kasih Yazrin.


Untuk sebelah petang, tempahan dari Lily.






Pavlova.

850 gram RM45.

1kg RM 65.

Untuk tempahan boleh hubungi saya di talian 013 258 8230. Irma.

Terima kasih Lily.








4 comments:

Salmi Khairil said...

ermmm..bestnya..

Cik FaRiZaM said...

terliur tgk...nyum nyum...

Kathy Tuah said...

kalau sy p KL nanti nak gak buat tempahan kat akak..asyik tengok gambar je ni..adeh..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

lama tak makan markisa tu. aduss terliur nya pavlova.