Saturday, August 3, 2013

Jom Tempah Kerusi Untuk Belajar...

Assalamualaikum wbt...


Ramadan sudah menghampiri ke penghujungnya. Tinggal baki 4 hari untuk kita rebut pahala dan kelebihan yang ada dalam bulan yang penuh barakah ini.




Seleeeepaas Ramadan... saya pula nak berkongsi peluang dan ilmu yang saya ada bersama korang yang minat buat kek dan nak jana wang besar dengan ilmu yang diperolehi.


Dengan masa yang terhad ni saya nak kongsi ilmu - 

1 - CARA MEMBUAT KEK KARAMEL

2- CARA MEMBUAT DURIAN CREPE

3- RESEPI RED VELVET CAKE DAN CARA MELEPA KEK.

4- TEKNIK MELEPA KEK DAN MEMBUAT RIBBON ROSES



Jom pilih tarikh dan datang kelas. Memang berbaloi sangat kelas yang saya tawarkan. Tinggal beberapa tempat saja lagi. Saya tak ambil ramai. Maksima 4 orang saja untuk satu-satu kelas. 


Lebih menarik.. saya akan bantu anda untuk mendapatkan pelanggan dari kelas yang anda belajar. Memang betul-betul tolong sebab saya takkan dapat ambil order dah lepas ni. Korang la penerus legasi kek karamel saya. :)

Satu lagi nak habaq kat hangpa.. kan dah keluar loghat utara..! :)

Lepas raya ni musim durian dah nak mula. Sapa nak jana pendapatan sehari RM1000. Jom belajar buat Durian Crepe dari saya. BONUS... saya akan bagi no hp pembekal DURIAN MURAH. Pengalaman saya jual Durian Crepe tahun lepas, jualan dalam masa 1 minggu saya dapat beli PETI AIS SECARA TUNAI. Alhamdulillah. Sapa datang belajar nanti dapat tengok peti ais kesayangan saya. heh!

Tak lupa juga. Saya akan bantu korang cari pelanggan selepas belajar. Jangan korang huru hara tak tidur macam saya sudah. Punyalah tak menang tangan nak siapkan order. Seronok tau..!!


Cakap banyak pun tak guna. Jom bertindak. Pilih kelas dan cepat-cepat SMS saya. 013 258 8230. 


Jumpa nanti.. :)





3 comments:

Mama Zharfan said...

wahhhh irma dh bukak kelas tu ;) teringin nak join tapi tak pernah buat kek langsung so rasanya tak layak nak join..

アヌム said...

teringin nk blaja buat rvc..huhuuu

Lin Azlina said...

teirngin sgt nk belajar..minat tp jauhla..