Sunday, November 8, 2009

Bil Telefon Melambung...


Bil telefon sebuah keluarga naik melambung.Si suami memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang mengenai perkara itu.


Suami: "Ini dah melampau.Gunakan telefon sesuka hati. Ayah tak gunakan telefon rumah,ayah guna telefon tempat ayah bekerja."


Isteri:"Saya pun sama,saya guna telefon tempat saya bekerja."


Anak:"Oh maaf....saya gunakan SMS saja. Untuk panggilan saya gunakan telefon tempat saya bekerja juga."


Bibik: "Jadi apa masalahnya? Semua orang pun gunakan telefon tempat bekerja . Sama pun saya."


Adoi. Bibik. Bibik...

2 comments:

Ummi Shira (AshAnas) said...

bibik kitorg guna henpon dia sndiri tp top up sehari 10 inggit... ms nak raya, 2 hr 200 inggit... hebat tak? duit gaji dia mmg habis kt top up je... ekeke...

Fazlinil Irma said...

wah, dasyat bibik shira ye. alhamdulillah akak free. nasib ada internet. kurang la guna hp.