Tuesday, November 17, 2009

Lebih Kurang 12 jam Lagi...

Sekarang mak dalam perjalanan nak ke mari. Jangkanya akan sampai dalam pukul 10.30 malam. Semoga Allah permudahkan perjalanan mereka untuk masuk ke Uk. Harapnya pegawai imigresen tu tak la tanya banyak.

Arrrghhh. ~BERDEBAR~

Sementara tu meh la layan lagi gambar autumn. Sementara ada kan. Nanti bila pokok dah mula botak. GONDOL. Lain
pula cerita.





Alhamdulillah cuaca petang tu sangat baik ( mengikut piawaian cuaca London yang selalu mendung T___T).

Ok. Nak sambung buat kerja. Petang ni nak ambil mak dah. Nanti 2 minggu la blok ni dianaktirikan. Heheh.

Tak sabar nak bukak beg mak. Ngeeeee...

7 comments:

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

heheh ayat last tu kelakar, cam budak2 tak sabar bukak beg mak. heheh

irma tanya sikit, irma guna kamera apa yer.. semua gambar irma cantik2..

fazlinil irma said...

kak mimi. tu la pasal. aceli yg penting novel. hihii. yg lain x bawak pun x pa.

sy pakai canon powershot A590IS ja. nak pakai dslr x mampu lg wpun nak sangat ;D

iu rf said...

nak la gak gule2 dlm beg mak tuh..hihihi

HuMaIrAh said...

irma...
wah tido bwh ktiak mak lah yek...2 minggu nie..bestnya..huhu..teringat kat mak....nak baik msia !!!

p/s..tq resepi teh tarik... hubby kata sedap..tiap-tiap pagi buat ...

kakhumairah

wonderful life said...

askum , ustazah irma , niy isha ex-smaskl dulu . yg pling nakal tu .. hehe .. add isha kat https://www.nucisha.blogspot.com. kalo xdpt add email isha_hots90@yahoo.com. rindu la kat ustazah , ingat mase dulu2 .. cmner skang ? chat ? xblik cni kew?

wonderful life said...

askum , ustazah irma , niy isha ex-smaskl dulu . yg pling nakal tu .. hehe .. add isha kat https://www.nucisha.blogspot.com. kalo xdpt add email isha_hots90@yahoo.com. rindu la kat ustazah , ingat mase dulu2 .. cmner skang ? chat ? xblik cni kew?

um. masyitah said...

Salam irma
subhanallah,cantiknya..
salam aidil adha ya...