Sunday, March 4, 2012

CUTI. 13 Feb - 4 Mac 2012.

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah. Selesai semua tempahan yang sudah diambil. Lega. Boleh rehat dan fokus pada persiapan menjadi tetamu Allah. 

Insyaallah, bermula pada 15 Feb sehingga 1 Mac ( Insyaallah, moga panjang umur ) saya akan mengerjakan ibadah umrah bersama mak dan mak saudara. 

Maka... dengan ini sepanjang tarikh di atas, saya tidak dapat menerima sebarang tempahan. Segala yang berkaitan dengan tempahan akan diambil selepas tarikh di atas.

Di kesempatan ini, saya dengan rendah hati mohon maaf kepada semua pengunjung blog andai ada salah dan silap juga hak yang tidak tertunai ( terutamanya membalas komen dan pertanyaan kalian) sepanjang saya menulis di sini. 

Saya juga turut mengharapkan doa moga peluang menjadi tetamu Allah ini dimanfaatkan sebaiknya dan diberi kesihatan yang baik sepanjang di sana. Insyaallah.




7 comments:

mama tisya said...

slamat menunaikn ibadah umrah..smoga smua berjln lancar...

kathy said...

semoga Allah mempermudahkan urusan akak di sana..amin..

Nur Hafiza Rahsid said...

Selamat menunaikan ibadah umrah kak Irma. Selamat pergi dan slamat pulang. Doakan saya berjaya dunia akhirat ;)

EvisuKyme said...

semoga semuanya slamat menunaikan ibadah umarah dengan lancar :)

Ummi Wardina said...

selamat menunaikan ibdah umrah....semoga allah mempermudahkan segala urusan....

mummyseri said...

Selamat menunaikan ibadah buat irma,mak irma dan mak sedara irma... i/allah didoakan smoga Allah permudahkan segala urusan di sana..

Syira Rara said...

semoga pergi dan balik dengan selamat..hai sy bru follow blog awak..nnt senang2 singgah la blog sy..klau sudi jd la 1 of my followers yg x berapa nak ramai tu..hehe (^_^