Monday, March 23, 2009

Selamat Ulangtahun Sayang

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita
Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita kan bertemu
Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal
Selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu
*******
Eceehhh.. jiwang berkarat-karat la pula. Tak pa la kan. Setahun sekali. Terima kasih awak. Insyaallah, habis tour Uk ni saya balik ok. 2010. Err, tambah setahun lagi boleh? Hahaha.
Alhamdulillah, syukur dipanjatkan atas nikmat bertambahnya usia menjadi 27 tahun pada tanggal 22 march 2009. Sekali lagi saya berpeluang menghirup udara segar di hari lahir saya ini.
Semoga dengan bertambahnya usia ini, diharapkan diri ini akan menjadi lebih baik dari hari-hari semalam.
Sambutan. Takde pun. Ada la kek dalam peti ais yang dah berkurun beli. Takde sapa nak makan. Dah jemu.
Sambut depan internet tengok Af7 sambil buat entry ini. Hampeh je sidi nyanyi lagu Imran Ajmain. HoHoHo.
Semoga hari-hari esok saya sentiasa berada di bawah peliharaan Allah swt. Ameen.
Hadiah ulangtahun yang paling bermakna tahun ini. Selsema dan batuk. Moga-moga ini menjadi kafarah di atas dosa-dosa yang lalu.
Tahun ini hari lahir akan diraikan di Car Boot sale. Car boot yang pertama di tahun 2009.
Yahoo..! ops, dah tua. Senyum... Senyum sambil kenyit mata.
Memang akan shopping sampai habis duit.
Terima kasih atas ingatan anda di hari tua saya.

No comments: