Saturday, February 27, 2010

Rajinnya Dia Membantu...

Hari Selasa lepas saya bercadang membaking sebiji kek. SEBIJI SAHAJA. Ini bukan kedai kek nak buat banyak-banyak. Eh, tapi esok mana tahu kan. Kalau ada yang berminat nak tempah kek dengan saya. Tunggu ya saya balik Malaysia nanti. :D


Video Part 1 :





Hari tu, Maryam balik awal dari sekolah. Alasannya sakit perut. Kata kak ct, dalam kereta nak balik dah tak sakit. Haiyya. Sian ummi bergegas dari klinik nak ambil Maryam.


Sampai rumah terus elok je. Sampai masa saya nak buat kek. Beriya-iya nak tolong saya. Mujur mood saya baik hari tu. Dengan senang hati saya pun benarkan dia pecahkan telur.


Video Part 2




Nama pun budak baru belajar kan. Mestilah tak mahir lagi. Takut-takut je nak pecahkan telur. Sampai satu tahap, terlepas telur masuk mangkuk. Pheeww... alhamdulillah. Saya pun relax ja bila tengok. Tak rugi pun kalau tak marah:D


Video Part 3 :





Orait my dear. Esok boleh tolong ummi buat kek ye. :D


4 comments:

Lady of Leisure said...

nanti lady nak mintak anak2 lady bantu hehehe..

ikhwana syuhada said...

rajinya dia membantu

fazlinil irma said...

LoL..

Maryam memang ringan tulang. tak suruh pun dia akan datang kat kita.
' Can i help you.. pleeasee..'
dengan muka merayu =)

fazlinil irma said...

wana..

bertuah ummi dia :)