Monday, January 2, 2012

Wishlist pertama 2012.

Assalamualaikum wbt.



Wishlist la sangaaatt!

Semalam saya tengok je kat Parkson, KL Festival City. Nak beli rasa macam tak perlu lagi.

Hari ni sepatutnya cuti. Semalam dapat order last minit minta buatkan Red Velvet Cake.

Ingat malas nak ambik. Akhirnya ambik juga. Rezeki kan. Kelentung kelentang 3 jam pagi tadi kat dapur dah siap sebiji kek.

Pastu sambil duk taip entry ni masuk lagi order pavlova. Saya fikir dari duk saja. Baik saya buat.

Dapat jugak duit kan.

Maka... patut ke saya beli kotak kek di atas sebagai tanda penghargaan untuk diri sendiri? ehehee.

Nak beli... tak nak beli. ~sambil kira di jari~

10 comments:

ADEEYA said...

hihi beli lah :)

Pink Lavender said...

saya rasa better beli lah sis...

so lps nih kalau wat openhouse ke majlis pe2 boleh gune..

erkk..adakah logik cadangan ku?
btw thanks share resepi yer..enjoy baking!!!=)

teringin gak nak wat pavlova.tp xtau lah bl..=(

^m.r.s. f.a.r.i.z.a.l^ said...

tengok kotak kosong tapi terbayang RV di dalamnya:P hikss!

Cute Oven said...

beli aja lah...

Zack said...

beli jgn tak beli~ senang nk guna kalau bawa kek gi rumah kawan2, hehe..

Unknown said...

cantik. tajuk cosway pun ada jugak, 4segi, warna biru. tp isi dalam tak nampak sebab plastik dia mcm stail frosted.. yg ni clean & clear! baru org teruja nak makan! :D

Nadiah Sidek said...

beli la. saya ada dah (menghasut pula. hihi..)

Unknown said...

beli aje lah irma..............

mummyseri said...

Salam ziarah irma..
belilah..cantek..

nhhas said...

BELI....
hehehe.
sangat useful....
seriously....