Tuesday, November 20, 2012

Selesai. Mari Fokus Tentang Aikol Fest.

Assalamualaikum wbt.





Alhamdulillah... selesai. Semua tempahan berakhir sampai hari ni.


Mulai esok saya kena fokus pada booth di AIKOL Fest.


Petang tadi dah dapat gambaran booth macamana. Esok ada sehari nak fikir nak letak apa. Beli apa.


Pertama kali la katakan. Alhamdulillah saya ada teman. Jika tak. Jangan harap saya akan terima.


Saya lebih senang bekerja di belakang tabir. Sorang-sorang dekat dapur.


Aii ni pemalu.. heww. heeww.  Penampar sekali..! ;P



Pada semuaaaaa yang telefon nak order kek bagai. Maaf dari pihak saya kerana tak dapat memenuhi hajat kalian semua.


Insyaallah... panjang umur. 3 Dis saya buka semula tempahan dari dapur mulus saya. :)





Sabaaaaqq naaa..! :D




6 comments:

ADEEYA said...

Sedapnya cake! :)

Sidratul Muntaha said...

booth belah mana ye?!
nnti boleh singgah.

Tuan Leen said...

apa nama booth akak? :)

Eliss said...

sabar sabar..huhuhu

Atie.Rashid said...

sedapnyeeee.....

jom singgah
http://atierashid.blogspot.com/

miri4ever.net said...

salam kenal...
emmm...meliur tgok kek tu...
yummi....

Salam…

Saya adalah salah seorang bloger yang menyertai contest “iPhone 5 gadget impian”

Harap rakan2 sudilah klik G+1 di entri “iPhone 5 gadget impian” saya.

http://miri4evernet.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian_6.html

Sokongan dari rakan2 semua amat saya hargai…

Terima kasih…