Tuesday, February 5, 2013

Dah tunjuk ke belum..???

Assalamualaikum wbt..





Saya tak pasti pulak... sama ada saya dah pernah tunjuk gambar ni dekat blog.


Saya cari tak jumpa pulak entry pasal ni.


Korang pernah tengok tak..??


Eehhmm.. pelik..!



15 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

macam belum pernah tengok

Ibu Aina Iman said...

belom lg tuh...mmg tak pnh nampak pn :D. anyway...sgt cantik..

Amanda Suria said...

cantik kek ni..x pernah plak tgok entry paal kek ni...

Hanis Azla said...

Subhanallah.. cantiknya.. kagum saya tgk..

Rozita Rosli said...

Salam, klu nk tempah mcm ni brape yer?

Rozita Rosli said...

Salam, klu nk tempah mcm ni brape yer?

Rozita Rosli said...

Salam, nk tnya klu nk tempah mcm ni brape?

Rozita Rosli said...

Salam, nk tempah mcm ni brape harganya?

Mamasya said...

Aslmkum Irma
Cantik dan kemas kek Irma deco...bunga tu cantik betul...

Fadzillah said...

belum pernah tengok..cantik keknya..seni..kalau ila dah hancur lunyai bunga tu..huhu

Sidratul Muntaha said...

cantik betullah kak
fondantkah?!
jeles tgk bunga rose tu mekar sungguh

lavenderlover said...

mcm belum je.. sedapnyerrrr

FnF Simple Life said...

cantiknye bunga2an tuuuuuu ;)

Ummiarissa Mahdi said...

terima kasih kak jenguk blog saya,saya pulak yang lama tak datang sini..tentang kek tu saya tak pasti pernah tengok ke tak sebelum ni...

zana fahmi said...

sebab terlampau banyak mendeco kek, lupa dah kan?
cantik la...bunga dan warna masuk je.