Tuesday, February 26, 2013

Orang Kurus Tak Reti Bisnes...



Assalamualaikum wbt...







Bagus betul kata-kata di atas. Kata-kata ni boleh membuatkan kami yang comel berisi ni rasa terer ah berniaga. hihihi.


Daaaa... :D






5 comments:

Putri said...

salam
x aci laaaa
tapi memang saya x pandai isnes pun
huhuhu

lavenderlover said...

haha..cool! >_<

Amie said...

Saya pun comel gak... ha ha ahaha

Sha Shamsudin said...

salam irma..alamak memang x acilah gini...sekarang tengah nak menyolidkan badan...jangan lah bila dah kurus nanti x masyuk pulak ...ahhhhh sudah ...tapi sha memang tergolong dalam golongan ghairah kan wang..huhu

Hanis Azla said...

ciri2 tu dah mengena dengan diri sendiri.. tapi minat tu belum dtg2 lagi he..he..

semoga irma terus succes dalam bisnes..