Friday, October 23, 2009

Bila Perempuan Bawa Kereta...




Video ni buat saya gelak sorang-sorang pagi Jumaat. Saya gerenti semua pemandu perempuan pernah alami satu daripada situasi di atas. Lagi-lagi part nak ambil parking. Lawak betul. Haha.

Pengalaman saya masa awal-awal dapat lesen kereta memang boleh buat video. Kalau kat simpang jalan tu ada cctv memang layak masuk dalam video ni. Haha. 15 minit saya ambil masa nak masuk lorong. Dari takde kereta kat belakang sampai berderet-deret menunggu. Nak tambah lagi malu tepi simpang tu jugak ada kedai kopi. Sampaikan ada seorang mamat ni jadi polis trafik tak bergaji nak tolong saya. Malu tu tok sah cakap la kan. Rasanya muka ni nak campak keluar ja. Kak Inang yang jadi co pilot lagi la. Bukan takat malu. Dah jadi takut nak naik kereta dengan saya. Tak selamat langsung.

Ni sekarang dah 2 tahun tak bawak. Nasib la kau lesen. Jadi perhiasan. Balik ni nak g mana mahunya saya suruh adik je bawak. Nama je ada keta. Bawaknya tak reti. Kah Kah Kah.

No comments: