Friday, May 11, 2012

Fotopages.

Assalamualaikum wbt.

Tadi ada sorang rakan blogger  invite saya join group Ex Fotopages dekat FB.

Dah lama betul tinggalkan zaman FP ni.

Sebelum ada blog, saya menulis di FP dan Friendster. Dekat FP ada 42 entries jeww..!

Bila orang ramai sibuk perihal FP tu Yahudi punya. Saya pun bertukar ke blog.

Bila tengok balik entry-entry lama dalam FP buat saya senyum panjang. Haha.

Saya suka FP sebab ada emoticons yang macam-macam.

Tulis satu ayat pastu pilih emoticon. Macam budak-budak betul.

                        


Dari FP jugak saya belajar kenal cari resepi. Cuba resepi baru. Almaklum lah... masa tu hari-hari kerja di dapur. 

Dekat FP juga saya kenal dengan Kak Niza yang suka cantum-cantum gambar pastu letak bingkai bagai. Apa ntah nama kerja tu. Lupa. 

Masa zaman FP jugak seingat saya kalau FP yang femes orang suka berebut nak komen pertama. Pastu ada satu istilah perkataan yang digunakan untuk tukang komen. Errrkkk.. malu nak tulis. 

Saya tak sempat nak explore FP sangat. Belum sempat mahir dah tukar ke blog. 

Sampailah sekarang tatap setia dengan blog. Walaupun sekarang blog macam hidup segan mati tak mahu. Dah kurang masa untuk menulis dengan panjang lebar. Ada tak pun entry nak promosi bisnes. 

Saya rindu lah nak menulis. ;)

Kawan-kawan ada akaun Fotopages..?



 

6 comments:

asyifamustaffa said...

Salam sis,
sy slalu gak merayau kat fp orng nie...sy x de pun acc fp...sbb x tau nak gunanya cmne...hehe..
sy rasa lgi snang guna blog or fb wat msa ni...x tau la masa akan dtng kan...klau ada yg lgi senang nak interaksi....:)

mama tisya said...

mmg dlu b4 blog ,mmg ada fotopages...mmg femes la time tu..lps tu rmi kwn2 berhijrah ke blog cz katanye blog lg senang upload gmbr compare ngan fotopages yg dh makin slow mayb rmi sgt yg ada fotopages so smua upload gmbr byk2 server berat kot..hehehe...mmg best zaman2 fotopages dlu2

yatie chomeyl said...

say apun ada FP dulu, upload gmbr2 jalan2 masa kat europe..tp skrg dh terabai..pssword pun dh x ingat hahaha

kathy said...

x penah ada FP kak..sbb dulu buat IT sikit..hehe..

Mamasya said...

Slmt berhujung minggu Irma.Fp dulu mmg femes...bab bagi komen yg 1 st tu betul...pakat berebut.akak pun ada Fp mula 2007, lepas tu pindah ke blog.
re; makanan tu order beberapa kali, kumpul buat entry sekaligus..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ila tak penah ada fp.. belog lah yg pertama