Tuesday, October 9, 2012

Cake Stand Idaman Qalbu.


Assalamualaikum wbt...


Meh laaaaa tengok cake stand yang cun melecun. Letak kek coklat kosong pun jadi tambah berseri.


Aktiviti tengah malam semalam. Sementara nak tunggu pavlova sejuk sebelum nak simpan. Saya pun takde kerja pi buka Amazon UK nak tengok cake stand apa yang ada.


Makanya bermula lah aktiviti menyelongkar Amazon Uk. Ada yang mahal. Ada yang murah. Lepas tengok saya saja lah upload gambar dekat FB. Ramai pulak yang berminat. Hah..!!


Tak cukup dengan Amazon Uk, saya sambung buka Ebay Uk. Tak banyak yang cantik kat sana. 


Yang terakhir saya masuk Amazon Us. Waahhhh.... banyaknya cake stand yang cantik-cantik.


Habis rambang mata. Itu nak... Ini nak... Semua nak...!!


Pagi tadi buka FB, terkejut. Apasal banyak sangat notification. Bila saya periksa. Bertambah-tambah ramai yang minat rupanya.














































Nak bagitahu... saya kongsi gambar je ye. Takde niat nak jadi ejen jual cake stand ni. Korang nak, kena la cari sendiri sesapa yang duk UK atau US. Belikan bagi pihak korang.


Lekah pi cari kawan tolong belikan... :)







2 comments:

nanonano said...

sy baru beli yg stand 1 tingkat & 3tingkat tu kat romantika, lawa2 kak,
mcm2 patern ade, kelabu mata jap nak ambik semua,huhu

Teratak Bonda Catering said...

Nanonano... romantiks kt mn ye...