Thursday, April 2, 2009

Takde kerja

Assalamualaikum wbt

Tajuk entry ini memang sama dengan isi yang hendak disampaikan. Takde melencong atau tersirat disebalik tajuk. Anda tengok terus boleh faham.
Gelak dulu kejap. KAH KAH KAH.
Memang saya takde kerja. Kalau dengan Fateh macam-macam boleh jadi. Samada dia jadi saya atau saya jadi macam dia. Kalau saya jadi dia, saya akan menonton Upin dan Ipin setiap hari walaupun rasanya dah boleh hafal skrip cerita. Erkk, sapa suruh ajar dia tengok. Padan la muka. Tapi kalau sesiapa yang tengok muka dia masa saya baru buka youtube. Err, takde sapa yang tengok kecuali saya. HaHaHa. Memang berseri. Manis sangat. Geram giler bila dia buat muka macam tu. Muka budak tahan suka bila diberi apa yang disuka. Macam tu la. Dia suka tapi dia kontrol. Konon macho la. Eeeii, geram betul. Sebab tak dapat nak tangkap gambar masa tu.
Ha.. kalau dia jadi saya, terpaksa lah tengok Diari AF ke. Spa Q ke. bla.. bla.. bla... Banyak sangat nak sebut pun.
Satu lagi dia memang kena jadi model tak berbayar saya yang paling utama. HaHaHa. Nak harap orang lain semua pergi sekolah. Dia seorang je la yang saya jaga dari pagi sampai petang. Ke mana saya pergi memang dia akan ikut belakang saya. Tak nampak kelibat saya mula la mulut memanggil. Kalau dalam bilik air pun dia akan panggil dari luar. Memang tak boleh lepa. Tu kira dah kurang sikit banding masa kecil. Kalau dulu mahunya menangis tak boleh buat kerja. Tapi nasib awak la Fateh. Awak menangis pun takde saya nak dukungnya. Melalak la sorang-sorang. Saya buat dek je. Kerja tetap kena buat. HaHaHa. Err, nanti anak saya menangis sanggup ke saya buat macam tu. HaHaHa. Terdiam kejap.
Ok lah dah panjang sangat pendahuluannya. Ikut jalan jauh. Menikmati pemandangan musim bunga yang best. Err, best ke. Selsema dengan batuk tak baik-baik lagi ni. Dah seminggu dok sok sek je hidung. Ubat malas makan. HeHeHe. Nasib kerja dengan doktor. Stok ubat memang ada sentiasa. Tinggal nak makan je. Tu pun tak termakan. HuHu.
Dah.. Dah.. Bila nak mula cerita ni. HAHAHAHAAA.
Ok sekali lagi. Ni nak cerita.
Gambar ni diambil selepas saya selesai solat Zohor. Memang cik abang ni ikut saya solat. Saya berdiri dia berdiri. Saya rukuk dia pun rukuk. Semua diikutnya.
Selepas solat timbul idea nak pakaikan dia telekung. Tahu dek umminya mahu gelak. Maaf kak ct. Takde niat nak jadikan dia perempuan. Err, cuma geram tengok muka dia. Dari dulu lagi. Lagi-lagi bila lepas mandi. Dia pakai tuala yang ada hood. Memang sweet giler la. Cuma saya tak sempat nak ambil gambar dulu. Jadi, bila ada peluang macam ni. Apa lagi. Saya pun cepat-cepat ambil kamera.
Inilah hasilnya.



Eceehh.. mula-mula malu la kononnya.


Ha, nah kau..! sekali senyum..


Eiii.. geram.. geram..


Amboi, siap buat muncung lagi..!


KAH KAH KAH. Tersipu-sipu la pulak..

Ada sesiapa yang tergoda..?

Muka tercenggang
Suka gambar ni. Suka sangat-sangat.

Ok habis dah.

Buat semua yang membaca entry ini. Jangan salah faham. Ini anak lelaki saya tau. Namanya MUHAMMAD FATEH B MOHD FAUZI. Saya je yang gatal jadikan dia perempuan. Sekejap je. Lepas tu terus jadi budak lelaki yang sangat macho.
Ok, itu saja untuk hari ini. Sekian.
SAYA SAYANG KAMU. SAYANG SANGAT-SANGAT.
Err.. tambah satu lagi. Saya rindu Malaysia. Tapi saya tak nak balik lagi. Macamana ni. hukhuk..

No comments: