Sunday, August 30, 2009

Sanggup Berkorban Demi Dia

Malam tadi kak ct tanya nak pergi car boot ke tidak esok? Dengan laju berkata ' Nak' tanpa memikirkan poket dah kering. Haha. Tak lama kemudian otak ligat berfikir samada mahu pergi atau tidak. Keputusannya beritahu kak ct 'tak nak pergilah. Kalau kak ct nak pergi tinggallah Fatih dengan Maryam kat rumah'. Kak ct jawab ' tengoklah nanti'

Tak lama kemudian kak ct hulur sampul surat. Hooreeyyy.. Rezeki datang dari langit. Poket dah kembung balik. hihihii. Alamak.. tadi dah cakap tak nak pergi. Sekarang ada hati nak pergi. Camana ni?

Sebentar tadi Syakirah datang bertanya. Kak irma nak pergi tak car boot nanti? Hahaaa. Apa lagi. Bibik pun jawab ' Nak pergi.' Terus dia cakap ok.


See. Betapa mulianya hati seorang bibik, sanggup berkorban tidur kerana dia. Kah Kah Kah.

Bibik keluar kau sekarang. Blah....!!!!

Bye.. Nak pergi lepaskan lelah..akakakaa..

7 comments:

HalfBlood Princess said...

hehe jgn xpergi..nway,jelesnyer akk...

HalfBlood Princess said...

hehe jgn xpergi..nway,jelesnyer akk...

fazlinil irma said...

kak izu...pergi..sampai sana tgah jalan2 rasa nak pengsan..sbb x tido..huhu

lili11 said...

Best nyer duk kat negara orang. Selamat Ari Kemerdekaan.

ummu Masyitah said...

alhamdulillah,rezki dari Allah tu..

fazlinil irma said...

lili11..

best..kalau ada peluang mai la..

fazlinil irma said...

ummu masyitah..

alhamdulillah :)