Thursday, December 10, 2009

Nak Makan Kueh Ni...!!!!


Kueh Koci Pulut Hitam ni mak buat masa datang sini bulan sudah. Sedap BANGaaaatt..!! Hari tu langsung saya tak makan nasi. Dari pagi sampai ke malam bersambung hingga esoknya saya dok MENGKETEDARAH kueh ni saja. Nak lagi best inti dia pun mak masak dari Malaysia. Amacam. Hebat tak mak saya. HeHe.

Sekarang. Saya duk teringat lagi keenakan kueh ni masuk ke anak tekak. Nak buat saya MALAS. HukHuk.

Mak... Datang la London buat koci lagi.

Ceeitt. Nak datang London semata-mata nak makan koci. Mengada la kau ma. HAHAHA.

Err.. Rajin datang la meresap dalam badanku. Baru la boleh makan koci. Walaupun takde air tangan syurgaku. Sob.. Sob...

Sudah.. Sudah... Tengah malam dok merapu lagi. Bye-bye blog. Bibik nak sambung baca novel.

Psssttt.. ada sesiapa terliur. Hehe. Cepat-cepat dapatkan di gerai berhampiran.

Muahaha.

Selamat Pagi Malaysia...!!!


2 comments:

ummu ishak said...

awak buh gamba koci yg dah kene gigit ke irma? ngeh ngeh

fazlinil irma said...

sedapkan ummu..ngeeee