Tuesday, December 22, 2009

Video Salji Tengah Turun...::Part 1::



Jeng... Jeng.. Jeng......

Akhirnya dapat juga saya rakamkan video masa salji sedang turun. Masa ni baru turun. Kitorang punyalah excited. Eh, bukan kitorang. Saya yang lebih. Ngeeee. Menjerit bila tahu salji tengah LEBAT turun di luar.

Mula-mulanya Makcik Pah yang sedar. Dia selak langsir masa salji tengah lebat turun. Kami semua memang tak perasan langsung. Sejuk pun tak rasa sebab heater terpasang ja. Saya pun apalagi. Menjerit bagitau Husna yang masa tu baru habis solat. Terpinga-pinga dia. HeHe.

NAk keluar tak boleh sebab tengah masak. HuHu. SABAR. SABAR.

Apalagi. Saya pun bawak naik kamera ke dapur. Sambil masak sambil ambil video.

Ini video pertama masa salji baru turun. Belum lebat lagi. Lepas ni saya upload video lain.

Tunggguuuu.........

No comments: