Tuesday, June 26, 2012

Entry kek lagi. Rainbow Cake.

Assalamualaikum wbt.

Jangan muntah tengok entry kek saya ye. hehe. Mana yang telan liur tu ok lagi. Jangan sampai ada yang tak sedar air liur meleleh. Menitik atas keyboard. :))

Minggu lepas adalah minggu Rainbow Cake bagi saya. Lima tempahan pelanggan adalah untuk Rainbow Cake. Fening makcik nak pikir hias apa atas kek. 

Dua biji dari lima kek terhasil dengan hiasan sebegini.


















 


Simple je tapi warna warni kan. Saya tak tahulah kek ni untuk budak-budak ke atau dewasa. Tak tanya pun pelanggan. Mereka pun tak cerewet. Ikut suka saya lah nak hias apa. :))

Maka inilah hasilnya. Terima kasih Linda dari HKL. Harap kek ini memenuhi citarasa mereka yang merasainya. ~ ayat skema betul..!!~


6 comments:

Kathy Tuah said...

pura - pura x nampak gambar kat atas..kehkehkeh..

Amie said...

Meriah...warna-warni!

Bicara Kak Noor said...

cantiknya semua kek2 tu geram akak tengok kan terer lah..

Nur Hafiza Rahsid said...

Jelesnyaaa. Tapi kita tak jauh harap-harap satu hari nanti ada rezeki nak rasa air tangan kak Irma. Hehe. Semoga sentiasa dimurahkan rezeki kak :)

Hanis said...

saya suka, saya suka..=)

mama leen said...

cantik la