Wednesday, June 13, 2012

Wordless Wednesday - Dua. (22)

Assalamualaikum wbt.


Pelampung baru. Saja nak tambah koleksi yang sedia ada. :)

*** Sebenarnya ni bukan pelampung saya. haha. Untuk anak saudara yang suka mandi pool bila datang rumah. Saya nak pakai pelampung.?? Masuk pool pun TAK PERNAH. ;)



Buku baru. Mempelbagaikan bahan bacaan yang sedia ada. 

Lagipun bagus untuk saya yang kerja sendiri. 



Apa Wordless Wednesday korang hari ni? Nanti saya pi terjah.  :)



5 comments:

Lady Lavender said...

ehee...dah besar2 ni masih naik pelampung lagi ke??

~~zana@pb~~ said...

Harapnya jd usahawan berjaya:-)
pelampong tuuuu....hrp2 cepat pandai berenang...:-)

♥MAMASYAZA♥ said...

anak2 akak pantang tgk pelampung mesti nak beli walopun dah ada kat umah. gerammmm

IntaNBerliaN said...

buku2 ni bagus...

mcm hubby sy pulak lbh sk baca buku berkaitan stock @ saham..

saya pulak suke baca buku ttg ank2... :-)

Liza Razak said...

alamak...harini saya x update wordless wednesday lagi..hehe