Friday, May 21, 2010

LAST... Cuci Mata Untuk Hari Jumaat...

Assalamualaikum wbt...


Dah katakan. Ini entry LAST pasal hasil rembatan saya di car boot minggu lepas. Oh.. bukan LAST untuk tahun ini. LAST untuk hari ini saja. Esok... Esok.. Esok... akan ada lagi. =)

Jom... Jom.. TENGOK..


Organiser & Greeting Card.

Duk kumpul ni. Senang nak bagi hadiah kat kawan-kawan =)


Elle Slingbag.

Memang peberet. Kumpul bag.

Tak kira jenama atau cikai. Belasah je. Asal elok dan MURAH.




Alas Meja Makan.

Sangat sesuai nak bagi kat makcik-makcik.

Eh.. mak budak pun ok pe kan.


Tie
. Sangat-sangat MURAH.

Nak bagi kat adik. Mana tau. Satu hari nak kena pakai tie.

P temuduga ke kan.

Nak tahu berapa. 20 pence. Sama dengan RM 1. Saya pau dia 6 helai 1 pound. ;)



Saya tak tahulah kenapa saya beli pinggan ni.


Saya bukanlah peminat pinggan mangkuk antik.

Saja perabis duit. Sebab MURAH. :P



Beli je buku masak.

Penghabisan tengok kat internet jugak. HeheHe.


Buat syarat. Nanti kat dapur. Ada buku masak.

TERSUSUN TAK BERUSIK
. Boleh..? ;)



Adik beradik pinggan lagi. Ngeee.



* * * * * * * * *


KENAPA SAYA TUNJUK GAMBAR-GAMBAR CONTOH NI..??


Memandangkan ini TAHUN TERAKHIR saya di UK. Insyaallah nak balik dah bulan 10 ni. Sekejap je dah 3 tahun. :(


Jadi. Pendek cerita. Kalau berminat nak beli BARANG-BARANG TERPAKAI DARI CAR BOOT SALE.


Jangan segan. Email saya di alamat email di bawah.


niel_2203@yahoo.com


Nanti kita sembang panjang bagaimana cara dan prosedur untuk membeli ya.


Terhad untuk 20 orang yang paling awal. Kalau lambat saya TAKUT tak sempat nak beli.


Nanti saya akan upload lagi gambar-gambar contoh apa yang ada di car boot. Jangan lepaskan peluang... :)


Wassalam.



12 comments:

iu rf said...

waaaaa....sakan membeli... seronok kan bila tgk byk brg berkualti n mahal kt mesia.. tp tgk kt carboot berganda2 murah...hehehehe..:)

carbot kt cni x berapa murah sgt... kalau nk beli mainan ke ape..cm x besh sgt..lg satu bahasa jermannn... bwk balik mesia saperla yg nk belajo bhs jermaneee....hehehhe

nk masuk lam list leh x..?? ehehehe

p!nkerton said...

irma bestnyaa! good bargain!
nnt kita email awak k, interested ni hehe ;)

Fazlinil Irma said...

iu.. sakan pun dok control lg.. hikkhiikk.. kalau x rasanya habis car boot tu sy borong =)

boleh.. kalau serius. email or pm sy kat fb ;)

Fazlinil Irma said...

fatih.. orait ;)

Lady of Leisure said...

wow bestnya leh pi CBS teringin nak pi masa kat orlando ada nampak tapi tak tersinggah, kesuntukkan masa

NUR said...

Salam Irma....

Memang best pergi carboot.... mesti teringat2 weekend disini bila balik malaysia nanti.

nampaknya carboot di london lagi murah dari birmingham.....kena pergi ni....

Fazlinil Irma said...

Lady.. nilah tmpt sy shopping sakan ;)

kak nur.. wsalam.. boleh dikatakan yg terbesar di uk. kalau panas betul dr pg sampai petang pun x habis round semua gerai.. akak kena dtg sekali pun jdlah :)

Nadiah Sidek said...

uih..byknya borong! kat sini style garage sale, car boot jrg2 blh jumpa. tapi tak pernah gi lg, suami je yg gi sblm ni sbb tumpang org..ms tu takde kereta sendiri lg. ingat nak gi la bila ada garage sale nnt

Fazlinil Irma said...

nadiah..

nanti gi sana.. borong mainan anak.. berbaloi =)

cumie~~ said...

salam.... kak irma, da email tapi xreply pun huhuhu
quota 20 tu dah penuh ye...

Fazlinil Irma said...

wsalam..

sumiyani.. maaf.. boleh tak hantar email semula. mungkin akak terlepas pandang. boleh lg kalau nak kirim..

cumie~~ said...

thanx. :)
saya email semula ye.