Friday, June 10, 2011

Gambar dekat. Imej atas pokok.

Assalamualaikum wbt.


Inilah gambar dekat. hehe. Sama tak dengan tekaan korang. :)

Masa kejadian saya teka orang tengah kutip teh. Konon belakang tu bakul nak letak teh la kan. Bila korang teka mat rempit. Munasabah juga. Last tadi Abu Adam teka orang potong rumput. Pun ada logik juga.

Macam-macam imaginasi korang. Senyum saya baca sorang-sorang.

5 comments:

nhhas said...

assalamualaikum...
begitulah kita...
satu perkara yang kita lihat, macam2 telahan yang kita andaikan, bayangkan, fikirkan, terjemahkan...

kakzana said...

macam pelumba basikal pun ada juga..

::Hanyll:: said...

hmm kalau mat rempit xde mcm ade kepak kat blakang tu.sy nmpk pun mcm org tengah kutip teh jugak.eh xkan la derg trim pokok kot?

アヌム ちゃん said...

uish takut lak kalau tgk malam2 kan..

fa10 said...

kalau akak pula.. penyamun bw hasil samunan