Tuesday, April 17, 2012

Perfecto..!

Assalamualaikum wbt.


Salam kak irma...
This is my first lemon cheese cake. I made it myself!! Well, ummi helped a bit!!- Syakirah

Ini mesej yang saya terima dari Syakirah di FB. Jumaat lepas tak silap. Dah selamat kek semua dalam perut orang di London. heh!

Masa tengok gambar ni... terus melompat. Eh.. takk.. tak.. Takde la sampai melompat. Melampau tu. Jantung saya je yang melompat. ahaks.!

Memang kagum plus tumpang bangga dengan Syakirah. Baru umur 14 tahun ( ehh.. ke 13. lupa pulak) dah boleh hasilkan kek macam ni. Waa.. waa.. waa. hebak! Ni nampak gaya ummi dah ada pembantu la kan di dapur. :)

Lepas ni gambar apa pulak Syakirah nak share dengan saya. Tunggu je lah! :)

Tahniah Syakirah. Kamu dah besar sekarang. ---> Dah jadi anak dara pun. ;)

7 comments:

kathy said...

tahniah jugak syakirah ^^

akak yg dah masuk 26 tahun ni pun lum tentu dapat buat mcm tu..huhu..

ellynadyra said...

wah terror

Nadiah Sidek said...

wah, hebatnya! saya dah hujung 20-an baru belajar buat kek :p

lavenderlover said...

wow..terrer tu..sy 22 tahun ni baru blaja sket2 bab baking2 ni.. & mmg nmpk sdp..x nk share resepi ke? hehe

mama tisya said...

wah terrornye bdk 14thn itu

Saidah Abdul Razak said...

cantiknya cheese kak irma.... saya sempat buat oreo cheese cake akk itu pun comot

Mummy Sher said...

salam kenal. sedapnyeee kek-kek ni..hehehe. i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq..;D