Wednesday, April 4, 2012

Wordless Wednesday - Padah bila berangan! (21)

Assalamualaikum wbt.


Inilah akibatnya bila fikiran melayang dan tangan lebih pantas bertindak.

Sepatutnya susu pekat tu saya tuangkan dalam bancuhan untuk karamel.

Tak sempat nak berfikir ( berangan ler tuh!) terus tuang dalam mangkuk putih telur.

Aaarrghhh... nasib tak hantuk kepala dalam mangkuk. ;P

Terpaksalah buang 10 biji putih telur dalam singki. Membazir kan! :(




Tadaaa... jangan dikenang kesilapan yang dah berlaku. Ambil pengajaran. Mulakan kerja semula.

Dah siap untuk dibakar. Sekarang tinggal 10 minit sebelum api oven ditutup.

Memang Wordless Wednesday betul kejadian tadi.

Sebabnya tau tak apa? hehe.

Kepala dah melayang pukul 3 sedangkan jam baru pukul 2.

Nak tengok Bella ler teww!! hiikkss..

4 comments:

Kathy Tuah said...

apa yg akak fikirkan tu? hehe.. Bella dah nak habis kan kak.. x lama lagi citer baru ;D

Fazlinil Irma said...

kathy.. duk fikir nak siap cepat buat kek sbb nak tgok bella pukul 3. hikss..

ogyep yummy mellow said...

Cantiknya marble... ogyep pun layan Bella... pukul 3 mesti dah duduk depan tv..

azura samsuddin said...

sis, sudilah share resipi kek karamel pelangi tu mengancam benar sy nengoknye :)