Tuesday, December 29, 2009

Boxing Day...





Alhamdulillah... berakhir sudah program yang di nanti selama ini. Syukur sangat. RASA BERTUAH..

Pertama kali buat presentation. Err.. dup.. dap..dup dap.. Punyalah kalut sampai tak habis lagi cakap dah cakap habis. agagaga. Malunyeee..!! ~Tutup Muka~

Nanti saya cerita lagi.

Penat la malam ni.

Kononnya melepas rindu sekejap la kan di blog.

~DUSH.. DUSH~

Mengada betul chef ni.

~aik.. pakai nama baru nampak~ ;P




Habis berprogram kami semua berkesempatan berpiknik di Lulworth Cove dalam MUSIM SEJUK.

Sejuk.

Masyaallah. Tak tahu nak cakap. Buktinya bila anak-anak menggigil kesejukan.

Pheeww... Terbayang lagi di mata.


Lama sangat di Lulworth Cove sampai tak sedar masa dah beransur petang.

~SOB... SOB~

Tak sempat nak ke Durdle Door. DAH TUTUP.

Huk... Hukk...

Nak pergi laaagiii rasanya.

Subhanallah. CANTIK..!!

Insyaallah. Nanti saya sambung lagi cerita ya.


Errr.. Apasal tajuk boxing day..??

;P

~Wassalam~


EHH.. cop.. cooppp..

Tu bukan gambar yang saya ambil.

Saya rompak dari Google dengan koleksi photo kak zu.

Gambar yang saya ambil..?

ADA.. ADA...

Dalam kamera lagi. Belum transfer.

Nanti eh..

~Selamat malam~

london laahh

:D




No comments: