Saturday, September 3, 2011

Bila Anonymous bersuara...

Assalamualaikum wbt.

Salam Syawal hari yang ke 5.

Alhamdulillah... pagi tadi jam 10 pagi siap dua tempahan dari jiran di Rumah Keramat. Anaknya nak bertunang hari ni. Dapat tempahan cupcake dan pavlova.








Bila anonymous bersuara pada entry ini -

jgn ingat org je yang takde rezeki. sbnrnya org yg menjual tu yg takde rezeki..bila org order, org yang menjual pulak yg cancel last minute..mungkin org serik...:(


Bila dapat saja komen ni hati saya terus berdetik. "Komen ni dituju untuk saya atau secara umum luahan hati dia bila tempahan dia ditolak last minute."

Jeng... Jeng... Jeng... 

Saya memang pernah tolak order kawan mak saya untuk tempah pavlova. Dah tak menang tangan nak buat. 

Adakah Anon ini kawan mak saya..???



9 comments:

ummuabdullahsyaakir said...

Sabarlah,kak.Anggap ni komen membina dari pelanggan akk...dah tak de rezeki dia nak dapat tempah kek akk,patutnya kena awal2 lagi menempah.

Appaun saya suka tengok blog ni...boleh jadi junior abang mat Gebu ni...hehe

Selamat Hari Raya dari saya

Azira Y said...

dia komen scr umum sbb pernah terkena dgn org lain kot... bersangka baik jela. x pasal2 rs serba slh pulak kan bila dpt komen mcm ni. hehe.

tok_chik said...

puan..sekurang2nya anda jujur apabila anda memberitau yang anda tak mampu nak menerima tempahn berkenaan berbadning dengan mereka yang dah membuat tempahn tetapi "menghilangkan diri" disaat2 akhir.

takl apa lah puan....anggap ini buakn rezeki anda dan saya setuju dgn pendapat seorang bloggers tu..."kena ambil deposit..50%"
sebab kekadang tu tak boleh nk buat perjanjian atas dasar percaya

Nizs said...

Slm Irma,

Selamat hari raya maaf zahir batin..adat berniaga,biasala..amik yg positif je..

Marsha~ said...

sedap sangat ke pavlova ni??? teringin nak rasa tp jauhle nak order... :(

eLLy said...

Selamat Hari Raya!!

yg penting itu bukan saya yg bersuara :D

salina salehan said...

sedapnya...baru terjumpe blog ini..terus sy jatuh cinta dgn blog ini..byk ilmu leh saya dpt..maklumle baru2 nak belajo kenal oven..selame ni main order aje, dah jadi housewife teringin pulak nak buat sendiri..

anumuchan said...

dh lama jatuh cinta dekat pavlova akak ni..teringin nak rasa..nak buat sendiri tak terbuat lagi.huhuuu

Amalina Ibrahim said...

Salam kak !

Lin ni ! Heeee ..
Pavlova akak mmg superb !!
Cik abang saya yg makan plg banyak ..
Sy dpt 2 slice jek ~ hukhuk ..
Time sahur die bedal , time berbuka pn die bedal ~ hehe !
InsyaAllah , ade masa nnt .. nk try order yg lain plak .. ;)