Friday, October 30, 2009

Pandai & Terlebih Pandai...


Entry makan lagi.

Saya confirm semua orang boleh masak punya.

Ayam masak lemak cili padi.

Campak halia, bawang putih, serai, cili padi, asam jawa, garam dan santan.

Tunggu masak.

TAPI

Berani tak korang tuang sos tiram dalam periuk.

HAHAHA.

Itulah terjadi dengan bibik. Dek kerana dah boring dengan resepi yang sama. Pandai-pandai je p tuang sos tiram.

Bila rasa sedap la pulak. agagaaa.

Esoknya tengok dah licin.

Wallaaahhh. Syok. Syok. Nampak gaya resepi campak-campak dan pandai-pandai boleh diterima.

Eleeh, yang sebenarnya saya yang masak sikit. Ngam-ngam je.

Itu pasal habis.

Nak tau sedap ke tak. Cubalah.

4 comments:

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

heheheh ni betul2 resepi memandai namanya ni.. tapi memandai2 pun, hasilnyer sedap, tak kisah la kan.. nanti kak mimi cuba ok..

fazlinil irma said...

kak mimi...
cuba. cuba.
tp jgn byk2 sikit je. kalau sedap leh cuba lg. hihiii

Anonymous said...

salam kak irma
tadi bukak pose sy try masak ni
sedaaaaaap alhamdulillah
senang je
mekaseh kak! ^^

ain

Fazlinil Irma said...

ain..

wsalam.. sama2 ;D