Friday, May 21, 2010

Sambungan... Jom Cuci Mata Lagi..

Assalamualaikum wbt...


Dah sarapan ke..? Makan apa hari ni. Jangan makan angin sudah. hehe. Seperti yang dijanjikan. Saya nak sambung lagi adegan Cuci-Cuci Mata Di Hari Jumaat.


Mari mulakan... SEKARANG....!!



Anak Patung. Alahai.. Comel tak saya..?



Leap Pad. Little Touch.



Leap Frog. Alphabet Pal. Ulat Beluncas Kembar. hehe.



Sandal. Pumpkin Patch.



Baby Rompers.



Magnetic First Words. Play + Learn.



Apa tah nama ni. Tekap. Conteng. Kan..?



Samalah dengan yang atas. Satu set.

Bila time ambik gambar. Terpisah sekejap. ;P




Yeayyy.. Katak kata dah habis gambar.


HahaHa.


Belum laahh... Pandai-pandai je katak ni. Ada satu lagi entry. LAST. Nanti saya bagitahu. Apasal saya tunjuk gambar-gambar ni semua.



Sila Datang Lagi. Pukul 3 petang nanti ye.


=)


2 comments:

Ummu~Ishak said...

irma.. kasitau harga sekali.. baru syiookk.
Rompers tu utk mase depan ke? heheh..
Seronok car boot sale ni.. barang murah tapi masih elok dan berkualiti. saya pun tingin nak shoping same ;-)

fazlinil irma said...

ummu..

harga boleh dirunding.. kalau nak email sy ye ;)

rompers tu senang nak bg hadiah utk kawan yg dah ada masa depan..kekeke.