Sunday, May 23, 2010

Ubat Terapi Paling Bagus...

Assalamualaikum wbt...





Petang tadi saya dalam kesedihan selepas berbual dengan seorang sahabat. Tak tahu nak mengadu kat sapa. Saya keluar pergi Tesco. Tak tahu nak beli apa sebenarnya. Masuk je Tesco nampak strawberi yang cun melecun merah menyala ni. Kalau tengok harga memang malas nak beli. MAHAL. Errr.. dalam bujet seorang bibik yang kedekut memang mahal. :P

Pejamkan mata sahaja. Terus pergi kaunter bayar. Sedangkan kat dalam fridge ada je stroberi. Nampak sangat mengada kan. Nak sedekah duit kat Tesco.


Takpalah. Yang penting. BERKHASIAT.


Jom makan buah...!!


*







*







*






*








*












*


Hari ini akan menjadi sejarah dalam hidup yang takkan saya lupa bila terasa diri dikhianati. Inikah balasan seorang sahabat yang saya sayang.


T _________T


4 comments:

Nadiah Sidek said...

dikhianati mcm mana tu?

Ummu~Ishak said...

ish ish.. awatnya cek.. meh ngadu kat kami.. kami ada kaunter aduan ni

Lady of Leisure said...

gebunya strawberry.. makan dengan nutella agak2 ok tak?

fazlinil irma said...

nadiah.. alhamdulillah. dah ok. tak perlu lah sy cerita. cumanya tarikh smlm akan diingati supaya lebih berhati2 lg =)

ummu... isk.. isk.. terima kasih na bukak kaunter aduan. =)

lady.. x sempat nak makan dgn nutella. lgpun nak elak tambah kolestrol. =)