Wednesday, July 14, 2010

Ini Saja Yang Saya Sempat Ambil.

Assalamualaikum wbt.

Masa pergi dapat ambil gambar ini.




Ratcliffe-on-Soar Power Station

Masa balik dapat gambar ini. Antikkan. 






Ada satu lagi gambar. Meh scroll ke bawah. Kita tengok gambar apa la saya nak tunjuk. =)



*

*

*

*

*

*


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*



Amacam. TERGeeezzuuuuTT tak? ekeke.

Oooopppsss... ini bukan kerja saya ya. Bagitahu siap-siap. Ni aktiviti anak-anak masa kami sedang berprogram. Sampaikan ummi dia pun tak berapa nak percaya (baca: kenal) Maryam sekali pandang. Tudung dan baju la jadi penyelamat. Ini adalah hasil tangan Aisha. Dia memang berbakat dalam bab seni lukisan. Kalau tengok buku Lukisan sekolah dia memang cantik la apa yang dilukis.

Dah habis gambar. Sikit kan. :)


Pssttt... sebenarnya 2 hari di sana saya duk pegang D90 saja. Mengetest kawan punya. ngee. :D

7 comments:

nieda said...

uish lain betul gambar Maryam...

p!nkerton said...

ahaha terkejut jap saya tadi ;p sabo je lah hihi comel jugak skali skale face painting ye :)

Ummu~Ishak said...

sambar la satu,jgn duk pegang kawan punya je
nanti saya leh tumpang,haha

Fazlinil Irma said...

nieda..

lain kan.. hehe. awk pun perasan.

fatih..

betul.. sekali sekala. kalau selalu penat. nak lukis bukan main lama. kang sekejap ja nak basuh.

ummu..

insyaallah. ada rezeki nanti. eheh.

en_me said...

ooops terkezott makk.. ekeke

AshAnas said...

terkejut tgk muke maryam, haha...
beli la D90...

AshAnas said...

terkejut tgk muke maryam, haha...
beli la D90...