Friday, August 14, 2009

Percutian ke Southampton..


Assalamualaikum wbt

Apa khabar kalian semua..? Semoga sihat hendaknya walaupun wabak H1N1 serius melanda dunia hari ini. Jaga kesihatan anda baik-baik ye.

Seminggu menyepikan diri dari blog tanpa sebarang entry sendiri terasa juga bersalah sedikit sebanyak bila ada yang bertanya tentang entry terbaru. Maaf dipinta sekiranya ada yang ternanti-nanti gorengan spaghetti terbaru dari bibik. akakakaa. Kan dah mula nak merapu. Bibik diam kau..!!

Insyaallah, hari ini jam 2 petang akan bertolak ke Southampton bersama Syakirah dan Fatimah untuk memenuhi jemputan rakan kami yang tinggal di sana. Selalu dia aja yang datang London. Demi merapatkan lagi hubungan persahabatan yang sedia ada, maka terhasillah percutian ini.

Moga Allah permudahkan urusan keselamatan selama kami di sana. Insyaallah.

Oh.. Percutian ini akan menjadi lebih meriah kerana ditemani oleh Husna dan besar kemungkinan Maryam juga. Harap-harap begitulah kan Maryam.

Jumpa lagi minggu hadapan. Doalah moga balik nanti bibik bawa bersama gorengan spaghetti yang banyak untuk dikongsi bersama. Hihii.

Jangan lupa. 7 hari lagi menjelang Ramadhan Al-mubarak. Bagaimana persiapan kita untuk menuju ke Madrasah Ramadhan tahun ini. Ya Allah, sedikit sebanyak saya gerun juga menantikan detik tiba Ramadhan tahun ini. Takut dijemput menghadap Ilahi sebelum sempat merasai nikmat berada di bulan Ramadhan yang mulia.

Allahumma Ballighna Ramadhan..



Wassalam.


No comments: