Thursday, May 7, 2009

Beruntungnya Kita




Assalamualaikum wbt

Video ini saya tonton semasa membuat sessi lawatan setiap pagi ke semua blog kesukaan saya. Eceeh, macam polis peronda pulak. Hehehe.

Insaf sekejap. Err, kalau saya susah la nak membazir. Tolong habiskan makanan orang lagi ada la. Tu sebab saya sihat terlebih. BERKAT. Hahaha.

Video ini saya nak tunjuk kat anak-anak saya dan anda semua betapa kita dilahirkan sebagai orang yang SANGAT beruntung. MEWAH DENGAN MAKANAN. Tidak seperti mereka. Sampai begitu sekali susah payah seorang ayah mahu anak-anaknya menikmati makanan.

Semoga video ini memberi kesedaran pada kita. Bersyukur dengan setiap suapan makanan yang kita nikmati.

Untuk saya. Haaa, jangan nak masak banyak-banyak lepas ni. Masak cukup-cukup je. Err, sebenarnya yang penting masak biar SEDAP. Kalau sedap kompem licin. HAHAHA.

Wassalam.

Saya Sayang Kamu. Saya Sayang MAKANAN jugaaakkk..! Kah Kah Kah.

No comments: