Wednesday, October 7, 2009

Alhamdulillah...Dah Sampai Akhirnya...


::Lega::

Alhamdulillah penantian selama dua bulan enam hari sudah tamat. Walaupun LAMBAT SANGAT sampai sepertimana yang dinyatakan dalam perjanjian saya tetap LEGA. Kotak-kotak saya sampai dengan baik tanpa cacat cela.

::Seronok::

Gembira bila mendengar suara anak-anak saudara saya yang teruja keseronokan apabila mendapat tahu mainan mereka sudah sampai.


::Sedih::

Saya harap dapat main bersama mereka. Bunyinya seperti saya bersikap keanak-anakan. Itulah yang dirasa sebentar tadi. Kalau la saya bersama mereka di sana melihat reaksi wajah teruja mereka. Macamana ye. Sabarlah. Setahun lagi.


Ada empat lagi kotak yang sedang menunggu giliran untuk dihantar pulang. Nampak gaya tahun depan boleh car boot lagi. Mak pun tak bising bila tengok barang saya sampai bila dapat tahu semuanya berharga bawah satu pound. Hihi. LEGA BANGAT.

Tahun ini secara rasminya sessi car boot sudah ditutup. Bagi kami saja. Ada je car boot yang dibuka sepanjang tahun tetapi tak sebest yang selalu kami pergi. Minggu lepas pun akhi Fauzi bawa student baru pergi car boot di Manchester. Saya relax tak ikut sebab dah janji dengan diri ( sumpah menjengkelkan. haha ) dah tak nak car boot. Nak simpan duit untuk masa hadapan. ececee. Yelah bibik.!! Alasan yang paling utama dah tak ada tempat nak simpan barang selagi yang ada tak dihantar pulang. agagaa.

Haissshh... tak sabarnya nak balik. Setahun je lagi di sini. Sekejap la pulak rasanya. Errr...( ada HATI nak duduk lagi di London. KUIKUIKUIII)

Bibik sudah. Sudah.

TUTUP ENTRY.

Wassalam

4 comments:

Ummi Shira (AshAnas) said...

kalau k.ema nk dok london lg, km nk itut..... ;p

Fazlinil Irma said...

shira..cukuplah almost 3 years kat sini..lebih2 karang ada yg nangis malam2 bawah duvey..hehee

naja said...

kt car boot ada juai baby stroller x? hihihii...

Fazlinil Irma said...

ummi aesya..ada stroller..depends la kdg2 elok..kdg2 buruk benar..x worth nak beli..

sy lebih suka tengok ( beli nanti..dah nak balik..hehe) kat ebay. byk pilihan dan berbaloi..