Thursday, October 20, 2011

Pertama dan Terakhir.

Assalamualaikum wbt.



Ini gambar masa tahun pertama di London.

Gambar kali pertama melihat salji turun.

Perasaan ---> semestinya teruja tak terkira.

Walaupun masa tu turun sikit saja. Syok tak sangka.

Esok-esoknya turun makin lebat.

Tarikh di atas 23/3/2008 - sehari selepas sambutan ulangtahun kelahiran yang ke 26. 

Hadiah dari Allah swt. Best kan..?


Seminggu sebelum tarikh nak balik Malaysia.

Kalau turun macam ni masa balik. 

Nangis la saya.

Kena tangguh tarikh masa penerbangan.

Tak silap lepas saja saya balik, salji turun lagi.

Lebat. Syukur dah sampai Malaysia.

Walaupun sebenarnya dalam hati ada juga terdetik,

'Bestnyaaa. kalau ada kat sana lagi.'

Takpalah... duduk Malaysia pun ada salji.

Hujan tu kan salji cair. hiks.

Ayat nak tenteramkan Jiwa & Lara. ;P

Salji memang best. Tak sanggupnya sebelum salji turun. Sejuk Ya ampun. Sampai ke tulang.

Itu yang tak sanggup nak hadap. Berstokin dan berbaju tebal dalam rumah.

Sikalang tak payah daah..! :D

4 comments:

Teratak Hami said...

Kalau winter memang saya tunggu salji turun, golek-golek dengan kawan2. Lepas tu tak sabar nak tunggu cuti, nak pergi main ski.

Asmara said...

hehe.. ini benda yg paling saya rindu bila balik msia nnti. :D

Ain SSB said...

Ain suka snow but tak la suka gila2...but for sure akan rindu snow la bila balik M'sia nnt. huhu.

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

bile yanty nak jupe musim salji tu kan....