Wednesday, October 12, 2011

Wordless Wednesday (14).

Assalamualaikum wbt.


Pavlova yang manis dimakan dengan buah markisa (passion fruit) memang mantap.

~Kecur liur ~

Nyum... Nyum.


~_*/



5 comments:

lina said...

salam irma - lina dh cuba buat mmg mantap betul povlova ni..saper yg tak cuba mmg harus cuba....nak makan lagi.Tp buah markisa tu tak jumpa kat mana beli ngeh..ngeh.

Fazlinil Irma said...

wsalam kak lina...

sy beli buah markisa dekat jusco wangsa maju. setakat ni mmg sentiasa ada stok.

cuba akak cari dekat jusco berdekatan dgn rumah akak.

setakat ni mmg tak mengecewakan. customer yg rasa pun kata TERBAIK.

kembang kuncup hati sy.. hiksss..!

hOtMaMa said...

owhh.. gambar nie sangat menyeksakan!! terus terasa2 pavlova kt tekak..!!

psstt.. dulu kita pernah letak buah delima.. pun sedap jugak! hehe

lina said...

Irma - Thanks irma for the info. mmg terasa je ni nak makan lagi..setuju dgn irma povlova ni mmg sedap,


Mula takut2 juga dia org tak suka, siapa la nak abis kan. Lepas satu slice husband makan dia diam....pastu dia tanya boleh tambah...

Ain SSB said...

Selalu tengok je ni, tak penah makan lagi! Nak try la satu hari nnt!! Tapi memang nampak yummmehhh! hehe.