Wednesday, October 19, 2011

Pergi Jusco sebab nak beli buah saja.

Assalamualaikum wbt.


Ya.. sebab buah-buahan ni.

Kalau tak kerana buah-buah ni, saya pegi Mymydin kat bawah rumah ni je.

Bila dah beli buah (eh..selalu buah beli bila nak balik. hehe)

biasanya kaki ni tak reti nak balik terus.

Destinasi wajib mesti singgah. MPH Bookstore.

Tak dapat beli, belek pun jadilah.

Aishhh.. bila la novel melayu nak turun harga jadi saploh hengget. ;P

Mulai esok. KL Festival City dekat simpang Jalan Taman Ibu Kota nak di buka.

Hurraaayy..!!

Harapnya adalah jual strawberry dan kengkawan.

Senang saya nak beli. Jalan kaki jeww. ;)

Satu lagi... -------> ada SUBWAY. Best bangat...!!

Nak tahu lebih lanjut. Klik sini ------------------->  KL Festival City.

Macam-macam ado..!!

4 comments:

NURUL NADIAH MAMAT said...

tunggu jugak harga novel turun jadi rm10....ekeke.....

Gina said...

Ada Parkson kat di KL Festival City nie? Baguslah tak payah jauh-jauh pi KLCC. Nanti kita dating sini ajelah Faz

Ain SSB said...

Aww Ain pulak rindu gila nak makan buah tempatan! huhu. And oh, rindu jugak nak baca novel melayu!

fieda said...

morning....