Sunday, October 7, 2012

Happy Birthday Ajwad.

Assalamualaikum wbt...


Kek dibuat istimewa untuk Ajwad.

Choc Moist Cake dengan tampalan kartun Ultraman.

Hiasan deco ni atas permintaan Birthday boy sendiri.

Ajwad tunjuk gambar deco pelangi yang lepas saya buat bunga ros mudah tu.

Saya pulak dah boring asyik corak yang sama je.

Memandangkan ibu Ajwad ni kawan kolej saya. Pandai-pandai je saya tukar corak deco. Heh..!


Alhamdulillah.... Ajwad suka.




















Untuk tempahan kek sebegini saya sarankan tempah awal.


Last minit order bergantung kepada tempahan sedia ada. Jika dah penuh saya tak dapat nak tunaikan permintaan deco sebegini.


Harga juga berbeza untuk setiap deco. Bergantung pada ringkas dan banyak mana penggunaan warna dan masa yag diperuntukkan untuk menyiapkan sebiji kek.


Tempahan boleh dibuat di talian 013 258 8230. Irma.


Terima kasih.

2 comments:

muis ismail said...

salam ziarah kak irma, cantik sungguh deconya walaupun simple, sy yang dah tua bangka ni pun tertarik jugak :)

Hanis Azla said...

cantiknya irma.. kagum sangat tengok.. cukup membangkitkan selera..