Saturday, October 20, 2012

TEMPAHAN AIDILADHA DITUTUP.

Assalamualaikum wbt...


Alhamdulillah... saya dah balik KL semalam. Ada 2 hari lagi cuti saya berbaki. Semalam saya dah siap salin tempahan yang masuk sepanjang cuti.


Minggu depan saya dah mula sibuk dengan tempahan Aidil Adha.


Pengumuman penting...

Dengan rasminya saya menutup tempahan untuk Aidil Adha serapat-rapatnya. :)


Memang dah tak boleh nak selit-selit dah.. PENUH..!


Ada pun hari Isnin dan Selasa yang masih ada kekosongan.


Hari Rabu dan Khamis dah penuh. Jumaat dah raya. Sabtu cuti.


Ahad saya buka order terhad sahaja.


Hari Isnin 29/10 saya buka tempahan semula. Masih banyak kekosongan.


Terima kasih pada semua yang memberi sokongan pada produk jualan saya. Insyaallah... saya cuba berikan yang terbaik untuk semua.



Jumpa lagi....






No comments: