Wednesday, October 3, 2012

Wordless Wednesday - Tebal Gila..! (30)

Assalamualaikum wbt...



Dah nak habis hari Rabu... Terkedek-kedek nak jugak buat WW.

Novel terbaru Melur Jelita. I Love You, Stupid!

Aduhhh.. tak tau la nak baca camana.. Kalau gaya suka baring. Ada yang patah hidung... lebam muka kalau terlepas pegang.

Tak berani nak beli lagi...


Ada sesapa yang dah baca..? Best tak jalan cerita...





8 comments:

hana said...

sy suka penulis ni..
ni yg x saba nk beli..
hihi

Lovehatelove said...

che mat gebu cakap best! haha..sy pon nk g cari hr ni

♥MAMASYAZA♥ said...

wow kalo best sudah semestinye kena cari ni

Ann@zanyra said...

waaa...melur jelita mmg suke keluar novel yg tebal dan semestinye best!wajib cari ni

Mama Zharfan said...

dh lama tak baca novel...

SyaNa said...

skrg ni tgh baca novel lama dia tu awak suka saya tak?
best sgt even x abis lagi
nxt time nk beli ni plak
sbb rasa melur ni bagus santai jek dia tulis

Aisah Salim said...

Best! Gelak golek² sambil tutup muka dengan bantal (sebab xmo orang dengar). Seronok, geram, sedih..semua ada. Tak rugi beli. Amik sehari setengah nak abiskan bacaan & ulang lagi sekali.

yong eazyanna said...

x sabar tunggu ari rabu nie,dah abis pmr. bleh beli novel ni.best,tapi rasenye novel awak suka saya tak tu lagi bestlah.tebal gile.saye dah bace setengah kat penulisan .boleh tahan best.melur jelita pandai tulis novel yg wat orang nak senyum sorang2.