Monday, October 15, 2012

Sama Tapi Tak Sebaya.

Assalamualaikum wbt...


Sejuuuuukkkk...!!!


Berapa ramai pagi ni yang liat nak pegi kerja. Gara-gara hujan kan. Semua pakat nak tarik selimut balik.


Saya yang boleh buat macam tu tak nak pulak tarik selimut. Lepas Subuh tadi dah duduk mengadap laptop.


Nak lagi best... sekarang tengah makan biskut celup biskut kering. Syurgaaaa..!!


Tak pandang dah nasi lemak ke.. bihun goreng... roti canai. Tak leh lawan dua benda ni bila dimakan masa hujan turun. ~ Eeerrr... sebenarnya malas nak turun pi beli.~ ;P


Alhamdulillah... dah kenyang.. Burrpp..!




Sebelah kiri - blogger yang saya suka baca entry dia. Kanan - anak saudara saya.


Dah lama saya perati... Anak saudara saya ni ada iras Sepet sikit-sikit. Nak kata banyak kang orang kata saya perasan. Korang sendiri tengok la.. :)





3 comments:

Cik Kamoo said...

lebih kurang la ... sepet jr. nie

Hazwani Harun said...

same la..same2 sepet n comel..hehehe

Shana' said...

ish memang same la irma...