Sunday, July 31, 2011

Sedia Menerima Tempahan. Pavlova.

STICKY POST. Entry baru di bawah. Terima kasih.

Assalamualaikum wbt.

Salam Jumaat Yang Barakah.



500 gram RM30

Irma 

013-2588230

niel_2203[at]yahoo[dot]com

Pick up point

PV12, Danau Kota, Setapak.

Jangan lepaskan peluang..!!


19 comments:

Umm Mymoonah said...

Gorgeous looking pavalova, love the fruity topping.

nieda said...

sedapnya..nanti bolehla order yer

Kancilbiru said...

tak penah try pavlova ni..nanti nak try la..:)

アヌム ちゃん said...

aa jauh nye kalau nk order..huhu

eLLy said...

perghhh....

yellowie roses said...

wah...wahhhhhhhhh...nak nakkkkkkkk

zara zaman said...

wow nampak sedap... sedap ye... x pernah makan la...

puanbungatulip said...

nampak sedap betul...

Ummu~Ishak said...

tingin nak rasa cik kak pav ni.. nanti saya balik kl saya singgah ye..hihi

Siti said...

Pavlova awak sangat sedap IRMA...T_T
balik je rumah terus saya n anak2 makan sekali hadap je

huwaaa kenapa rumah awak jauh sangat kalau tak hari2 saya jenguk pegi beli sebijik sehari ..huhuhu

Lilysuria said...

tengok gambar pun dah tak tahan rasanya... kalau dpt rasa, lagi la ek! mesti yummy!

Anonymous said...

wow teringinnya nak rasa..macam sedap je..ada delivery x?hehehe

lyza said...

1st time kat sini..suka ur blog.. paling best resipi ciskek..siap gambar making lagi..best sgt utk orang2 "hijau" cam saya nie..:D
follow d sini ya..;)

Jun said...

salam irma..isk3, malu nk kp tp akak kan kannn..x pernah mkn pavlova, hehe. is it really sweet? sbb tgk bhn2 tu yg takut nk try...hehe

Reen Tart Nenas said...

ya allah. menarik sungguh pavlova nie.

Iryani Noor said...

nak order nak order =p

Adzrien Shoppe said...

ish..ishh.. yg ini pun tak menahan....

neyra shazeyra said...

nnt kalau saya balik setapak, saya leh lah order :p

Miss Comot said...

ermm...nmpk sedap...topping buah ats tue blih pilih x? cthnye saya nk mangga, blueberry n strawberry je...kiwi x nk @ leh ganti dgn benda len? x de home delivery k? teringin nak rasa...saya duk kat Kota Damansara, PJ je...tp x de transport..huhu3