Wednesday, December 21, 2011

Maaf ye pada yang bertanya.

Assalamualaikum wbt.

Entry ini ditujukan untuk Kak Marinahunny...

Juga pada mereka yang bertanya tapi soalan tak dijawab.

Saya minta maaf kak sebab lambat balas komen akak.

Sampai tiga kali akak bertanya. Saya tetap lambat nak menjawab.

Maaf sangat... sangat ya...!! ~sekali lagi buat muka seposen~


Untuk yang lain...

Maaf jika saya tak menjawab komen-komen anda.

Adakala saya berhajat nak jawab soalan yang ditanya dalam bentuk entry.

Kononnya nak pung pang pung pang kongsi ilmu.

Dok dang sokmo..!!! :)

Ada je keja yang tak berfaedah saya buat sampai membazirkan masa yang ada.

Jika masa tu digunakan untuk kongsi ilmu siap satu entry.


Ehhhmmm... kadang terdetik jugak dalam hati.

"Malas lah nak jawab. Pandai-pandai la dorang cari sendiri dalam Google. Apa yang takde dalam Google. Sume ada. Rajin dengan tak aje yang membezakan."


Satu lagi... saya ni bila menjawab komen. Bukannya cukup sepatah dua. Mahu jadi 2-3 perenggan. Banyaknya nak bagitahu. Tak cukup-cukup dengan entry. Komen pun panjang. ;P


Ada jugak bila saya tak jawab komen, terus hantar sms. Ada yang saya jawab. Ada yang tak.

Maaf kalau jawapan saya kedengaran ringkas dan macam tak ikhlas bila dibaca.

Bayangkan tengah buat kek, tangan pegang mixer. Sebelah pegang hp jawab sms. Memang saya jawab ringkas dan macam tak ikhlas. Asal balas sudah bunyinya.

Ada tu saya dah baca tapi tak balas. Bila dah lama terus tak balas.




Atas semua kekurangan yang ada dalam diri saya. Mohon maaf dipinta.

Sebenarnya kan... nak bagitahu. Untung juga saya balas walaupun lambat. Saya pernah tanya soalan kat baker lain. Langsung tak berjawab. ~buat muka sedih~













Sedih la sangat...!!! ;P

Takde mana. Selagi saya mampu. Saya usaha jugak sampai tahu.

Alhamdulillah.. Man jadda wa jada. Man zara'a hasoda. :)







7 comments:

ummiarissa said...

setakat ni saya belum bagi soklan lagi,,,mungkin lain kali.he he he..tetapi itulah realitynya...bila orang tanya kita tak jawab...kena jawab macam ni lah pula kan...susah juga kan...hmm macam mana tu...

Lady Lavender said...

akak tahu irma memang tak lokek berkongsi ilmu (dah terbukti setiap soklan akak pasti irma jawab. Siap pernah bagi link lagi). Adakala keterbatasan masa yg jadi penghalang kan !

-icha03- said...

hik hik hik
takpe..takpe..
paham ..paham..
:)

Kancilbiru said...

sharing is caring..

eh!

tkper faham2 walaupun belum pernah tanya soalan lg :P

eLLy said...

sharing is caring ...
kekadang akak pun berada di siuasi yg sama .. so i paham :p


In conjunction of my 4th Blog anniversary … Nak RM40?

Pakcik Botak said...

hehehe terima kasih irma sudi jawab...bukan apa, teruja nk buat pavlova tp xtau apa brg yg sesuai..kena rujuk cikgu dulu kan..hehehe

Cik FaRiZaM said...

nice blog, follow me back :)