Wednesday, December 7, 2011

Beli barang sebab nak hadiah 2.

Assalamualaikum wbt.

Ingat dak lagi entry ni. Pasal ' beli barang sebab nak hadiah.'

Hari semalam saya beli lagi. Dekat Jusco.

Kali ni barang lain pulak.

Pandang kali pertama belum jatuh cinta.

Pandang kali kedua. Terus pegang dan kata, " Eh.. eehh.. cantiknya bekas ni."

Ok. tak payah cakap banyak. Ambik terus.

Saya nak jugak..!! :)









Saya bukan nak makan biskut sangat. Tin biskut tu yang saya nak. Buat koleksi.

Ada 2 lagi corak lain. Tengok lah minggu depan.

Ada yang beli lagi nak lengkapkan koleksi.

~Tra lalalaaa~ :)

15 comments:

Lady Lavender said...

biskut tu bak mai sini hehee..tp bekas dia memang kiut :-)

lisa min said...

wahhh.. nak beli jgk la.. dah lame jgk xbli.. haha..

eni osman said...

irmaa...menangis akak...haha...mmg kita pun tgh mengidam benda iteww...hari tu dah tgk dkt tesco...tapi tak ambik..balik rumah rasa menyesal..tgh berkira kira esok lusa nak pi rembat ni....he he...hang dah melayoq dulu dkt akak...ha ha...

Lelord said...

hehehhehe mmg menarik

mrs plain-june said...

cantinya bekas tu!!! akak pun teringin jugak :D

nonierahman said...

tuela semalam ada tgk jugak,ada 3 koleksi kan.rasa nak beli jer.tp tahan dulu hihi

Asmara said...

bagus betul strategi pemasaran. harga mahal pun org sanggup beli sbb nk tin yg cantik tu. hehe..

ejaMaria said...

cantiknya...
nak pegi beli jugak... ;p

ayoi said...

cantikla bekas dia....agak2 ada lg x? nak p rembat la jugak 1...hihiihih...

nieda said...

cantiknya tin biskut tu..alah tapi x mkn plak biskut tu..nak kena cari jugak ni

ida_F said...

lawanya.. apasal takde kat kuantan? hee

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

Cantik laaaabekas tu cute jew...

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

Cantik laaaabekas tu cute jew...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dah pegang hr tu kat giant ;p tapi tak terbeli, sebab tiba2 ada promoter lalu, cepat2 lariks..fobia promoter nama dia.kah kah kah

-MsZaRa- said...

Ema...sy pun sama mcm awk....beli sbb nak tin biskut tu :)