Tuesday, December 20, 2011

Ombak Rindu,PD.

Assalamualaikum wbt.

Orang lain tengok Ombak Rindu di pawagam.

Saya... melihat Ombak Rindu di tepi pantai. :)













Salah satu perkara yang bila kita buat dapat pahala ialah melihat laut sebagai bukti kekuasaan Allah swt.

Untungkan siapa yang duduk dekat laut. ;)

Tenang je rasa hati bila tengok ombak yang tak jemu menghempas pantai. 

Duduk saja pun dah best. 






4 comments:

Hilmirda Daud said...

Cantik.. kat maner ni?

ADEEYA said...

Hehe saya suka beach :)

marinahunny said...

assalamualaikum irma, akak nak tnya. irma biasa guna whipping cream yg mcm mana kalu buat pvlova? brand apa ye sbb yg akak jmpa la kan, xde cop halal plak . mana ok sama ada beli whipped cream yg dh siap atau beli whipping krim pastu kena whisk? mana lagi best ek?

3 kali dh tnya ni, sian akak x dilayan

Qistina said...

mmg tenang, tapi berumah di tepi laut ada masa menguji keimanan jugak..sebab bila ada gegaran jer mula rasa x sedap hati..hehe..tapi apa2 pun kena tawakal kan sebab semuanye ketentuan ilahi ;)