Thursday, December 22, 2011

Ole-ole dari Pahang.

Assalamualaikum wbt.





Terima kasih Kak Jah.

Keluar dari lif dah terhidu bau durian.

Sampai depan pintu tengok mangga gate dah duduk belah dalam.

Ni mesti Kak Jah dah sampai dari Pahang.

Buka pintu betul jangkaan saya. Suka. Suka.

Sebab Kak Jah bawak ole-ole dari kampung.

Dah makan 2 ulas durian dan 4 biji rambutan.

Tak leh makan banyak. Batuk tak lega lagi.

Esok kita sambung. :)

Sayang nak buat serawa kuah durian. Sebab durian ni sedap.

3 comments:

Ain SSB said...

Kak Irma saje je kan nak buat Ain nangis! huhu. Rindunyaaaa buah-buahan niii!

Qistina said...

terliurnye lah tgok..kat sini ada cuma berbedaaa..rindunye buah buahan fresh dari kg...huhuhu

Qistina said...

terliurnye tgok!!~