Wednesday, December 7, 2011

Terkojut den..!

Assalamualaikum wbt.

Selamat pagi Wordless Wednesday .

Hari ni dalam sejarah blog saya.

Tak pernah sepanjang 4 tahun berblog saya dapat komen sebanyak hari ni.

Almaklumlah, ai kan low profile. Euwww.

Dah la jarang berblog walking. Tinggal komen pun jarang sekali.

Tapi bila dapat doblas komen pagi ni.

Tanjat bobooooiii..!!! hahaha. Seronok sekejap.

Bila tengok komen kat entry mana.

Rupanya ramai peminat tin cantik dr Munchy's.

~haaiiii.. peminat2 tin cantik..!!~

Jom kumpul tin cantik ramai-ramai. :)



Ok.. bagi saya syok sekejap tengok angka 12. heheee.

Macamana la blogger yang dapat komen sampai 120 org tu kan.

Mesti lagi tanjaat bobooooiiii..!! ;P

5 comments:

Cik Kamoo said...

suka bila tengok komen banyak2...rasa teruja nk terus menulis.

lina said...

salam irma - pasti seronok kan :) really make our day kan

Nieza said...

lama tak singgah komen sini...tapi suka tgk kek yg sedapx2 kat sini:)

Asmara said...

seronok bila ada org komen kan! hehe... tp blog Irma beribu pengunjung tak perlu komen pun xpe. :D
*Irma akk amik resepi nutella mug cake tu. terima kasih byk ye, akk ada buat entry. :D

eni osman said...

salam Irma....akak dah pi beli tin biskut tu...he he....mai tgk entri pasal tu...sila sila....