Monday, February 22, 2010

Banyak Cerita Tergantung...


Semenjak menerima berita abang kurang sihat. Mood untuk menulis memang jatuh merudum. Mana taknya. Hari-hari risaukan tentang abang. Memang takda benda lain yang saya fikirkan. Kalau disamakan dengan suhu musim sejuk sekarang. KALAH SUHU. Mood saya lebih teruk lagi. Mujur tidak lama. 4 hari sahaja. Alhamdulillah...


AJAL dan MAUT di tangan Tuhan kan... Kita dah berusaha sehabis daya. Kalau dah sampai masa. Kepada DIA jugalah kita kembali.



Nanti saya kongsikan cerita dan resepi kelentung kelentang ya... Itulah saham yang mampu saya lakukan. ILMU YANG BERMANFAAT. Selain dari saham-saham yang lain.


Sabar ye... Nanti saya sambung lagi.


4 comments:

Lady of Leisure said...

seronon tgk pic tu... buaian ke tu besarnya hehe... tgk pic tu pun boleh terasa kesejukkannya...
:)

Fazlinil Irma said...

LoL..

Ya buai gergasi... Kita yg tua pun boleh naik..

ummu said...

kelentang keletung Irma tu yang akak rindukan.akak ni skills keletang keletung memang tak de sangat.dulu pun nasib baik banyak belajar dgn kak Muna..dapatlah juga kak tau resipi orang utara ni...hu hu

Fazlinil Irma said...

kak asma..

bunyi ja lebih. masak tu serupa ja. hehe.