Monday, February 8, 2010

SMS Dari Sahabat...



Tadi dalam duk leka dengan lappy.

Tiba-tiba hp berbunyi.

Ting.. Ting..

Saya duk ingat siapa la yang bagi sms yang menyentuh perasaan tengah malam buta.

Ceewaahh.. perasan.

Dalam duk ingat tak juga keluar siapa. Terus call no ni. Dengan skemanya terus

tanya sapa ni. Dia terkejut. Haha. Sekali bila dah sembang rupanya Muni.

Terus sembang. BlaBlaBlaaa.

Yippi. Dapat berita gembira. Seronok. Seronok.

Moga Allah permudahkan urusan sahabat saya.


Nak tahu apa sms dia. Meh. Meh kita baca sama.

Ya Allah, wanita yang membaca ini adalah wanita yang cantik, kuat, sabar & saya menyayanginya.

Tolong murahkan rezeki & tingkatkan kehidupannya. Begitupun jika dia melangkah, selamatkan dia.


Ameen... Ameen... Ameen...


Terharu. Sungguh.

Moga Allah juga limpahkan kehidupan yang baik untuk sahabat saya.

Bukan sahabat saya sahaja.

Untuk semua yang membaca entry ini.

Insyaallah.



No comments: